چگونه توانستم ساعت تاریخ را برای خود و دانش‌آموزانم لذت بخش سازم؟

عنوان مقاله:   تجربیات مدون آموزشی: چگونه توانستم ساعت تاریخ را برای خود و دانش‌آموزانم لذت بخش سازم؟
قالب مقاله:    word  ورد  (doc)
تعداد صفحات مقاله:    ۳۹  صفحه
توضیحات:
پروژه آماده شده دبیران(فرهنگیان) جهت ارائه ارتقاء شغلی  در قالب فایل word  ورد (doc)  همراه با فهرست، چکیده، منابع و …
برای دیدن توضیحات تکمیلی روی بیشتر  در آخر مطلب کلیک کنید
جهت دانلود فایل روی لینک زیر کلیک کنید.
RIAL 80,000 – پرداخت ودانلود

فهرست مطالب   
چکیده ………………………………………………………….. ۱
مقدمه ……………………………………………. …۲
بیان مساله ………………………………………………………. ۴
تعریف و تبیین واژه‌های کلیدی…………………………. ۱۵
روش گردآوری اطلاعات…………………………………… ۱۶
ارزیابی نتایج………………………………………. ۲۷
بیان محدودیتها……………………………………….. ۳۲
ارائه پیشنهادات………………………………….. ۳۳
منابع و پیشینه‌های مورد استفاده………………………… ۳۵
  
چکیده
از زمانی که به تدریس درس تاریخ‌ پرداختم، متوجه عدم علاقه و توجه برخی از دانش‌آموزان به کلاس شده‌ام؛ که از درس، کتاب و معلم گریزان و بیشتر سعی دارند که خودشان بصورت مستقل و بدون اتکا به معلم درس را فرا بگیرند. این وضعیت چندان برای من و کلاس خوش آیند نبود بنابراین تصمیم گرفتم تا آنجا که می‌توانم وضعیت نامطلوب را دچار تغییر و تحول نموده و کلاسم را از هر لحاظ دارای شور و نشاط کافی نمایم.
نتیجه‌ای که در نهایت پس از به کار بردن راه حل‌های مختلف برای اینجانب عاید شده، شور و نشاط و علاقه به درس، همراه با فعالیت دانش‌آموزان در کلاس بوده است. که این مسئله برایم ارزش زیادی داشته است.
از دیگر مواردی که باید به آن اشاره شود کسب موفقیت دانش‌آموزان در آزمونهای مستمر و پایانی بود.
شرکت همگی دانش‌آموزان به صورت داوطلبانه در پرسش‌های کلاسی، انجام برخی تکالیف محوله و رقابت سالم در بین آنها از دیگر مواردی است که از کنار آن نمی‌توان به سادگی گذشت.
در نشست‌ها و گفتگوهایی که با همکاران مختلف داشته‌ام، در استفاده از راه‌حل‌های مذکور، بیشتر تشویق می‌شدم.

دیدگاه خود را به ما بگویید.