چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را با کمک پژوهش و تحقیق اصلاح کنم ؟

عنوان مقاله:   تجربیات مدون آموزشی: چگونه توانستم  رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را با کمک پژوهش و تحقیق اصلاح کنم ؟
قالب مقاله:    word  ورد  (doc)
تعداد صفحات مقاله:    ۴۱  صفحه
توضیحات:
پروژه آماده شده دبیران(فرهنگیان) جهت ارائه ارتقاء شغلی  در قالب فایل word  ورد (doc)  همراه با فهرست، چکیده، منابع و …
برای دیدن توضیحات تکمیلی روی بیشتر  در آخر مطلب کلیک کنید
جهت دانلود فایل روی لینک زیر کلیک کنید.
RIAL 80,000 – پرداخت ودانلود

فهرست مطالب     
چکیده ………………………………………………………………………… ۱
مقدمه ………………………………………………………………………………… ۲
توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله ………………………………………. ۳  
گرد آوری اطلاعات ( شواهد ا ) ……………………………………………….. ۶
تجزیه و تحلیل وتفسیرها …………………………………………………………… ۱۱
انتخاب راه جدید به صورت موقّت …………………………………….. ۱۶
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن ………………………………………. ۲۳
گرد آوری اطلاعات (شواهد ۲) …………………………………………. ۳۳       ارزشیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار …………………………۳۶  
ارائه راهکارها ……………………………………………………….. ۳۷
منابع …………………………………………………………. ۳۸
چکیده
اینجانب ساره…………، معلم پایه اول ابتدایی با مدرک تحصیلی ……………. مدت ………… است که مشغول تعلیم و تربیت فرزندان این آب و خاک می باشم . در سال جاری در دبستان …….. واقع در ………………………. دوران خدمت خود را گذراندم .
در کلاس من دانش آموزی به نام محمد بود که اصالتا سیستانی بود و مدت کمی هم بود که بخاطر کار پدر خود به شمال مهاجرت کرده بودند . متاسفانه این دانش آموز دچار بعضی اختلالات رفتاری ناشایست شده بود . از قبیل شلوغی کردن ، مسخره کردن دیگران، اذیت دادن به دیگر دانش آموزان ،حسودی کردن ، تنبلی ، بی حوصلگی ، فحش ، لجبازی ،سردرد بود.
در پایان با راهکارهایی که توسط خودم و همکاران اجرا شد توانستیم مشکل این دانش آموز را رفع نماییم . این راهکارها به شرح زیر است :
۱- محبت به موقع و متناسب به فرزندان ودانش آموزان ، موجب کاهش اختلالات رفتاری می شود.
۲- توجه به موقع، محبت ، تقویت نکات مثبت ، پرورش اعتماد به نفس ، موجب نگرش مثبت فرد نسبت به خود و دیگران می شود.
۳- ایجاد انگیزه و ایجاد نگرش مثبت فرد نسبت به خود ومعلم و دیگران موجب بهبود وضعیت تحصیلی و رفتاری فرد می شود.
۴- بین فرزندان نباید تبعیض قائل شد .
۵- بهتر است برای شناسایی و رفع مشکل از راهنمایی های صاحب نظران استفاده گردد .
۶- بهتر است برای رفع مشکل ، نظریه های علمی و تحقیقات گذشته مورد توجّه قرارگیرد . تا دارای اعتبار می باشد.
کلید واژه : دانش آموز – پایه اول – رفتار ناشایست – حسادت – فحش

دیدگاه خود را به ما بگویید.