تجربیات مدون آموزشی: چگونه توانستم نمرات درس عربی سال دوم دانش آموزان مدرسه حضرت مرضیه را افزایش دهم؟

عنوان مقاله:   تجربیات مدون آموزشی: چگونه توانستم نمرات درس عربی سال دوم دانش آموزان مدرسه حضرت مرضیه را افزایش دهم؟
قالب مقاله:    word  ورد  (doc)
تعداد صفحات مقاله:    ۴۵  صفحه
توضیحات:
پروژه آماده شده دبیران(فرهنگیان) جهت ارائه ارتقاء شغلی  در قالب فایل word  ورد (doc)  همراه با فهرست، چکیده، منابع و …
برای دیدن توضیحات تکمیلی روی بیشتر  در آخر مطلب کلیک کنید
جهت دانلود فایل روی لینک زیر کلیک کنید.
RIAL 80,000 – پرداخت ودانلود

فهرست مطالب     
چکیده ……………………………………………………….. ۱
مقدمه ……………………………………………………….. …۳
بیان مساله : توصیف وضعیت موجود……………………………………….۶
زمینه های پیدایش مساله…………………………………………………………..۷
اهمیت پژوهش…………………………………………………….۱۹
اهداف تحقیق…………………………………………….. ۲۱
تعریف عملیاتی………………………………………….. ۲۳
پیشنهادات……………………………………… ۲۸
آموزش فعل ماضی…………………………………… ۲۹
منابع……………………………………….. ۴۰
         
چکیده:
درمقاله ایی که پیش رودارید روش های افزایش پیشرفت درس زبان عربی دوم راهنمایی مورد بررسی قرار گرفته است. دراین پژوهش که در مدرسه راهنمایی ومقطع دوم راهنمایی در درس عربی صورت گرفته دلایل افت درسی دانش آموزان با استفاده از روش پرسش نامه ومصاحبه بااولیاء مورد بررسی قرار گرفته است . سوالات مطرح شده دراین رابطه -نحوه تدریس معلم. سخت بودن عربی پایه دوم.کم بودن ساعات تدریس درس عربی. عدم انگیزه دانش آموزان واولیاء ایشان جهت فراگیری زبان عربی به عنوان زبان دوم ،عدم تکرار و تمرین در منزل، عدم جایگزینی صحیح در برنامه هفتگی استفاده بدون برنامه از تلویزیون-کامپیوتروماهواره وعدم پیگیری اولیاء بود.
 
نتایج حاصل شده عبارت بود از:
  • ارتباط نزدیکی بین آموخته های قبلی دانش آموزان با مطالب درس جدید وجود دارد.
  • مشارکت دانش آموزان در تدریس های به تعمیق آموخته های اوکمک شایانی       می کند.
  • انجام بازی فردی وگروهی کلاس راشاداب وازدلزدگی نسبت به درس عربی       می کاهد.
  • عامل تشویق تاثیر محسوسی در بهبود فرآیند یادگیری دارد.
  • استفاده از وسایل کمک آموزشی در یادگیری دانش اموزآن نقش مثبت دارد.

دیدگاه خود را به ما بگویید.