تجربیات مدون آموزشی: چگونه اضطراب دانش آموزپایه سوم راهنمایی را در ساعت ریاضی کاهش دادم؟

عنوان مقاله:   تجربیات مدون آموزشی: چگونه اضطراب دانش آموزپایه سوم راهنمایی را در ساعت ریاضی کاهش دادم؟
قالب مقاله:    word  ورد  (doc)
تعداد صفحات مقاله:    ۴۱  صفحه
توضیحات:
پروژه آماده شده دبیران(فرهنگیان) جهت ارائه ارتقاء شغلی  در قالب فایل word  ورد (doc)  همراه با فهرست، چکیده، منابع و …
برای دیدن توضیحات تکمیلی روی بیشتر  در آخر مطلب کلیک کنید
جهت دانلود فایل روی لینک زیر کلیک کنید.
RIAL 80,000 – پرداخت ودانلود

فهرست مطالب           
چکیده………………………………….. ۱
مقدمه :…………………………….. …۲
بیان مسئله و توصیف وضعیت موجود……….. ۴
تعریف کلید واژه ها……………………. ۵
گردآوری اطلاعات شواهد۱…………………. ۷
مطالعات تحقیقات گذشته…………………. ۱۲
تجزیه تحلیل و تفسیر داده ها…………….. ۱۶
یافته های علمی……………………….. ۲۰
انتخاب راه جدید موقتی………………… ۲۶
اجرای راه حل و نظارت بر آن…………… ۲۸
گردآوری اطلاعات شواهد۲………………… ۳۱
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن ۳۳
پیشنهادات…………………………….. ۳۴
منابع…………………………………. ۳۶
 
 چکیده:
     پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس ، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف می باشد.
و اما پژوهش حاضر در مورد فاطمه دانش آموز پایه سوم راهنمایی است که دچار اضطراب در کلاس و به خصوص در درس ریاضی است که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حل هایی به بهبود و کاهش اضطراب او پرداختم.
 کلید واژه : اضطراب نگرانی دانش آموز – پایه سوم راهنمایی
 
 مقدمه:
     اختلالات رفتاری و عاطفی دانش آموزان از مواردی است که در سال های اخیر، مورد توجه خاص معلمین و اولیاء تعلیم و تربیت قرار گرفته است، توجه ویژه به این مشکلات رفتاری و عاطفی از این جهت مهم است که توجه نکردن به آن و گسترش یافتن این مشکلات در کلاس های درسی مانعی در جهت رسیدن به اهداف آموزشی و تربیتی در مدرسه و کلاس است.
     ضمن این که موجب می شود معلمین در کلاس درسی دچار مشکل شوند و باعث افت در عملکرد تحصیلی دانش آموزان نیز شود. اضطراب به عنوان یک مسأله شایع، حداقل به طور خفیف در اغلب کودکان و نوجوانان به چشم می خورد.
بروز آن در مرحله حاد و شدید همراه با علایم و نشانه هایی چون دلهره، بی قراری، بی خوابی، عصبانیت، تشویش و نگرانی و گوش به زنگ بودن، اشکال در تمرکز حواس، احساس خستگی، تپش قلب و تنگی نفس، تغییر رنگ چهره و اندام ها، استرس، اختلال در فشار خون، تعریق سرد و گرم اندام، خیال پردازی، کابوس در خواب و بیداری و … است.
علل بروز آن نیز معمولاً کاهش مناسبات و ارتباطات عاطفی و عدم احساس امنیت، شرایط ناگوار زندگی ماشینی و عدم ایجاد ارتباط همگن با آن ، بروز مسائل ، اختلافات و مشکلات خانوادگی ، نگرانی از آینده شغلی و تحصیلی ، فقدان اعضای خانواده ، کم توجهی به مسائل دینی و معنوی. عدم آمادگی در مواجه با خطر احتمالی از قبیل بیماری ، فوت ،‌ حادثه ناگوار جنگ و سیل و زلزله ، برای خویش و نزدیکان ، نحوه کسب آموزش های تربیتی غلط در چگونگی برخورد با اضطراب است.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

تجربیات مدون آموزشی: چگونه اضطراب دانش آموزپایه سوم را در ساعت حرفه و فن کاهش دادم؟

عنوان مقاله:   تجربیات مدون آموزشی:  چگونه اضطراب دانش آموزپایه سوم را در ساعت حرفه و فن کاهش دادم؟
قالب مقاله:    word  ورد  (doc)
تعداد صفحات مقاله:    ۴۲   صفحه
توضیحات:
پروژه آماده شده دبیران(فرهنگیان) جهت ارائه ارتقاء شغلی  در قالب فایل word  ورد (doc)  همراه با فهرست، چکیده، منابع و …
برای دیدن توضیحات تکمیلی روی بیشتر  در آخر مطلب کلیک کنید
جهت دانلود فایل روی لینک زیر کلیک کنید.
RIAL 80,000 – پرداخت و دانلود

(بیشتر…)

دیدگاه خود را به ما بگویید.

تجربیات مدون آموزشی: چگونه اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟

عنوان مقاله:   تجربیات مدون آموزشی: چگونه اضطراب دانش آموز پایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟
قالب مقاله:    word  ورد  (doc)
تعداد صفحات مقاله:    ۴۱   صفحه
توضیحات:
پروژه آماده شده دبیران(فرهنگیان) جهت ارائه ارتقاء شغلی  در قالب فایل word  ورد (doc)  همراه با فهرست، چکیده، منابع و …
برای دیدن توضیحات تکمیلی روی بیشتر  در آخر مطلب کلیک کنید
جهت دانلود فایل روی لینک زیر کلیک کنید.
RIAL 80,000 – پرداخت ودانلود

(بیشتر…)

دیدگاه خود را به ما بگویید.